FAQ

Kig her for at fjerne den sidste tvivl du har!

HERUNDER FINDER DU OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL.

Er dit spørgsmål noget helt andet, tredje eller fjerde så ring.

+45 22 221 221 eller send os en mail på info@centrumreparation.dk!

Kan jeg bare komme i butikken uden at bestille tid?

– Selvfølgelig, bare kom. For at være helt sikker på der ikke er kø, kan du altid kontakte os på +45 22 221 221 eller sende os en mail på info@centrumreparation.dk!

Kan det virkelig passe at det ikke tager mere end 30 minutter at reparere min smadrede iPhone 6 skærm?

– Det lyder uvirkeligt, men ja – vi er hurtigere end Lucky Luke! Vi foretager alle skærmreparationer på 30 minutter, alle tablet glas udskiftninger på 90 minutter og alle Computer reparationer på ca 24 timer.

Bruger i originale dele når i reparerer min ødelagte smartphone eller tablet eller computer?

– De reservedele vi bruger er de bedst tilgængelige på markedet, vores leverandør fra EU sikrer dig og din telefon i mod uventede overraskelser og problemer. Da Apple ikke har en online- eller fysisk butik med salg af reservedele kan vi ikke tillade os at kalde det original dele – men dele af original kvalitet. Vi yder 24 mdr. reklamationsret på din reparation!

Kan jeg sælge min brugte smartphone til jer?

– Ja sagtens, lige pt. tager vi kun imod iPhones.

Reservedelene er af original kvalitet. Vi yder 24 mdr. reklamationsret på din reparation!

Kan jeg købe værktøj og reservedele hos jer?

– Vi sælger desværre ikke værktøj eller reservedele.

Kan jeg bruge alle betalingsmetoder?

Vi tager imod alle kort, fakturabetalinger og overførsel via bank.

Kan jeg spare penge ved at få flere telefoner lavet på samme tid?

– Vi har ikke udviklet en algoritme som udregner mængderabat ud fra antal reparationer, desværre. Men er uheldet virkelig ude og du står med hele familiens samling af smartphones og tablets så lover vi at du ikke går fra vores butik uden et smil på læben og en rabat på kvitteringen!

Mister jeg alle mine billeder og beskeder når jeg afleverer min enhed?

– Det første vi gør før reparation, er at slukke for enheden. Herefter er dine data sikkert gemt imens vi reparerer. Vi opfordrer dog stadig til løbende at sikkerhedskopierer alle data, eftersom fx en vandskade kan risikere at ødelægge din smartphone eller tablet. Har du brug for hjælp i sådan tilfælde. er vi også klar til det!

Hvordan sikres at alt virker på mobilen eller tabletten efter færdige reparationen?

– Den nemmeste måde for os at teste det hele på, er hvis Du enten slår din adganskode fra, eller oplyser den ved indleveringen. Ønsker du ikke dette, tester vi den bare sammen, når du vender tilbage for at hente din smartphone eller tablet.

SKAL VI REPARERE DIN ENHED?

Ønsker du at indsende din iPhone, iPad eller MacBook til reparation hos os er

CentrumReparation, Rødovre Centrum det helt rigtige sted!

Indsend din enhed